czwartek, 3 listopada 2016

3. Recenzuję - puder ryżowy ECCOCERA

 To co kocham najbardziej - czyli właśnie ten puder.
Zetknęłam się z nim zupełnie przypadkowo - w momencie gdy mój poprzednik zaczął mnie nudzić (a Bliźnięta z natury tak mają, więc to normalne), postanowiłam poszperać w Internecie i znaleźć coś nowego, coś, czego przedtem nie używałam.

Puder ryżowy funkcjonuje już od wieków. Kiedyś służył do leczenia stanów zapalnych skóry. Oprócz tego stanowi podstawę w codzienności Azjatek - stamtąd właśnie wziął się fenomen na taki właśnie puder. Eccocera posiada również wersję bambusową.

Podobno bambusowy puder lepiej działa na skórę tłustą - czyli moją. Aczkolwiek postanowiłam kupić ponownie wersję ryżową, a ponieważ wiem, że na razie on mi się nie nudzi, to nie mam zamiaru niczego zmieniać.
Jeżeli masz skórę mieszaną, ryżowa wersja będzie dla Ciebie idealna. Lecz faktem jest to, że ja, posiadając podkład nie-matujący oczekuję od pudru dobrego, i trwałego matu - i właśnie tego daje mi puder ryżowy Eccocery.


Produkt jest bardzo łatwy w użyciu - po otwarciu wystarczy jedynie odkleić folię z widocznych punkcików, aby "przesiewać" puder za każdym razem, gdy chcemy go użyć. Najwygodniej jest robić to na pokrywkę kosmetyku.



Posiadam dwie wersje - jedna przypomina klasyczny puder, zawiera szerszy i lepszy (według mnie) puszek. Po wielokrotnym użyciu przestał mi służyć, dlatego wtedy złapałam już za pędzel. 


Druga wersja, której używam teraz, jest o wiele bardziej wygodna i estetyczna. Wyglądem - co można zauważyć na zdjęciach wyżej - przypomina krem. Puszek niestety mi nie służy, gdyż jest za mały, i na dodatek wykonany z takiego materiału, który bardziej rozmazuje mi podkład na twarzy, na który chcę nałożyć puder, niż rzeczywiście aplikuje produkt. Dlatego jak już mówiłam - zostaję przy pędzlu.


Także naprawdę polecam! Rzadko kiedy zachwycam się kosmetykiem jak właśnie tym pudrem. Znalezienie go było strzałem w dziesiątkę. Produkt niestety nie jest dostępny stacjonarnie, aczkolwiek w krótkim czasie można go otrzymać w swoje ręce zamawiając na allegro, czy w polecanych drogeriach internetowych.

Polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz